مشخصات پسری که قصد ازدواج دارد ؟ چگونه بفهمیم پسری قصد ازدواج دارد ؟ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که درگیر یک رابطه عاطفی می شوید بدون آنکه پسر در آن حرفی از ازدواج بزند یا اقدامی جدی صورت بگیرد.

شما منتظرید تا پسر هر چه زودتر به خواستگاریتان بیاید برای همین به موقعیت های ازدواج دیگرتان فکر نمی کنید، فرصت های زیادی را از دست می دهید و همچنان منتظر پیشنهاد ازدواج از طرف مقابلتان می نشینید.

مشخصات پسری که قصد ازدواج دارد

پسری که قصد واقعی ازدواج دارد و نمی خواهد شما را معطل خود کند، ۳ ویژگی را داراست.

این ۳ ویژگی چیست؟ نشانه های مردی که عاشق شده چیست ؟

۱- اگر پسر خواستگار واقعی شما باشد باید شرایط سنی، شغلی و … مناسبی داشته باشد.

مثلاً پسری که ۱۸ سال دارد عموما آمادگی ازدواج را ندارد. یا پسری که کار و هیچ برنامه ریزی شغلی برای خود ندارد هم همین طور.

بنابراین مهم ترین ویژگی کسی که به شما پیشنهاد ازدواج می دهد، داشتن شرایط مساعد برای تشکیل خانواده است.


۲- وقتی با کسی وارد رابطه عاطفی می شوید، باید از ابتدا هدف این رابطه را مشخص کنید. پسری که نیت ازدواج دارد، با پیشنهاد ازدواج جلو می آید.

اما اگر رابطه با پیشنهاد ازدواج شروع نشد، شما باید بعد از مدتی کوتاه از او بپرسید که برای آینده اش چه برنامه ای دارد. فکر می کند آینده رابطه شما به کجا می رسد و اگر پاسخ چیزی جز ازدواج بود، بدانید که این رابطه سرانجامی ندارد.

شاید پسر پاسخی دوپهلو بدهد. مثلا بگوید دوست دارم با تو ازدواج کنم اما شرایطش را ندارم. در این صورت، باید بپرسید چه شرایطی نیاز دارد و برای محقق شدن این شرایط چه کارهایی کرده یا می کند؟

اگر برنامه روشنی نداشت باز هم باید بدانید که این رابطه سرانجامی ندارد. قبل از آن که وابسته همدیگر شوید، به او بگویید که تا زمان فراهم شدن شرایط، بهتر است از همدیگر جدا شوید.

در این صورت اگر پسر واقعا خواهان ازدواج با شما باشد، تلاشش را برای حفظ شما می کند.

کجا بفهمیم پسری قصد ازدواج دارد

۳- شما را به خانواده اش معرفی می کند، درباره شما به آنها اطلاع می دهد و می گوید که در حال شناخت شما برای ازدواج است. اگر دو سه ماه از رابطه تان گذشت اما او درباره شما به خانواده اش چیزی نگفت، بدانید که قصد ازدواج با شما را ندارد.

وقتی شما در رابطه عاطفی باشید به خواستگاران خود جواب رد می دهید. چرا که زندگی مشترک عاشقانه با طرف مقابل را با زندگی معمولی با خواستگارتان مقایسه می کنید.

اما ممکن است واقعیت چیز دیگری باشد. مردی که به خواستگاری شما آمده اعلام مسئولیت پذیری کرده و حداقل چیزی که بیشتر از فرد مورد علاقه شما دارد، این است که تصمیم جدی به ساختن یک زندگی جدید دارد.

شاید پسری که با او هستید فقط به فکر خوشگذرانی است و بعد از مدتی شما را رها خواهد کرد. بیشتر مراقب باشید. ممکن است فرصت هایی که از دست می دهید، تکرار نشدنی باشند.


پشنهادی سایت ::

دانلود ریمیکس ایرانی شاد

پارسا خائف عصر جدید

رضا صادقی به تو مدیونم