دانلود آهنگ مهدی یراحی عکس شد

عکس شد مهدی یراحی + کیفیت اصلی Mp3 از میفا موزیک

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی عکس شد + متن اهنگ

دانلود آهنگ مهدی یراحی عکس شد

متن آهنگ عکس شد مهدی یراحی

از کجا باید شروع کنم این داستانو ♭♪

که خط به خط زندگیمو با تو قسمت کنم ♭♪

تا کجا خوب بودم از کجا بد شدم♭♪

دنبال حرفامو بگیرو با من بیا ♭♪

این تمام حقیقتاى جهان منه ♭♪

این قاب عکس نباید بشکنه  ♭♪

از پشت این قاب عکس کهنه دنیا رو میبینم ♭♪

یه لحظه میخندم از ته دل یه لحظه میمیرم ♭♪

عکس میشد بچگیت عکس میشد ♭♪

خنده هات عکس شد بر عکس شد ♭♪

عکس میشد زندگیم عکس میشد ♭♪

لحظه هام عکس شد برعکس شد ♭♪

زمستون سرد به این خونه زد ♭♪

که با یاد هم تنها شیم ♭♪

جز این قاب عکس کجا میشه ♭♪

رفت که بازم کنار هم باشیم ♭♪

یک لحظه حتی باور نکردم سقوطمو ♭♪

با دست خودم به خاک سپردم تابوتمو تابوتمو ♭♪

عکس میشد زندگیم عکس میشد ♭♪

لحظه هام عکس شد ♭♪

دانلود آهنگ عکس شد مهدی یراحی

برچسب‌ها: